22 Mayıs 2018 Salı

Kayınpederim Bir Kereliğine

Selam arkadaşlar benim adım Gülsüm,25 yaşında evli bir bayanım. Benimde sizlere anlatmak istediğim çok güzel bir yaşanmış olayım var.
Ben üç yıldır evli bir bayanım. Eşimle aramda bu güne kadar en ufak bir kırgınlık olmadı. Her konuda kendisi ile gayet güzel anlaşırım. Oda benimle aynı şekilde, beni asla hiçbir konuda terslemezdi. Buna seks hayatımızda dâhildi. Eşim ailesine çok düşkün bir erkek olduğu her hafta sonu kesin kayınvalidemlere gider hafta sonların onların evinde geçirirdik. Bu rutin bir şekilde böyle idi. Bazen kızardım ama bende alışkanlık olmuştu galiba benim de ayaklarım kendiliğinden hafta sonu olunca o tarafa doğru beni çekerdi. Eşim bazen beni orda bırakıp arkadaşları ile gezemeye gider sonra gelir alırdı. Kayınpederim Naci beyi çok severdim. Oda aynı derecede bana düşkün bir erkekti oda eşim gibi her istediğimi aynen yerine getirir beni kırmaktan çok korkardı. Bazı hareketleri beni aşırı tedirgin ederdi. Yinede çok sevdiğim için görmezden gelmeyi yeğlendim. O hafta sonu da öyle oldu sanki bilerek yapıyor gibiydi. Ben gene de ciddiye almıyordum. İki hafta sonra eşim bana bir iş toplantısına gitmek zorunda olduğun istersem burada istersem annemlerde kalabileceğimi söyledi. Annem gitmeyi gözüm almadı. Bana oldukça uzakta oturdukları için evde kalmayı tercih ettim. O zaman babama söyleyeyim o gelsin burada kalsın dedi. Bende olur gelsin dedim. Babasını aradı eşim durumu anlattı oda gelebileceğini söyledi. Ben eşimi yol ettikten sonra oturdum televizyon seyrederken kapı çaldı gelin kayınpederimdi. Annem nerde dedim zaman o evi boş bırakamazmış kızı falan gelirmiş beni tek yolladı dedi. Karnın aç olup olmadığını sordum, yeni yemek yediğini ama varsa bir iki bardak içki alabileceğini söyledi. Bende kalktım hemen eşimin içki dolabından bir kadeh viski aldım ve kendisine verdim. Bu arada gözlerini de benden alamadığın fark ediyordum. Biraz daha oturduktan sonra ben izin istedim ve odama çekildim. Babam kaç ta yattı bilemiyorum. Sabah birlikte kahvaltı falan yaptık. Benim işe gitmem gerekiyordu. Üstümde siyah dar bir etek içinde ipekten beyaz bir gömlek vardı. İçimdeki danteli süt yen dikkatini çekti sanırım öyle baktı kaldı bana. Akşam gelirken bir şey isteyip istemediğini sordum teşekkür etti biraz çıkıp kendisine bir şeyler alabileceğini söyledi. Bende tamam deyip evden ayrıldım. Akşam geri geldiğimde evde yoktu. Bende hemen üstümü başımı değiştim, rahat bir şeyler giydim. Mutfakta yemek hazırlarken geldi. İkimiz için içecek bir şeylerde almıştı ben hemen masayı hazırladım. Aslında bu adamdan her korkuyordum hem de seviyordum. Tam yandan geçerken kıçımı okşadı aslan gelinim benim dedi. Bende gülümsedim. Baba ben kadınım nasıl aslan olayım dedim. Oda o zaman bende sana aşkım gelinim derim dedi. Birden kolumdan tuttu beni kucağına oturdu elindeki üzüm tanesin ağzıma vermeye kalktı istemem dediysem de onu bana zorla yedirdi. Bu arada kıçıma sert bir şeyler temas ediyordu. Ben birden kalkınca önündeki kabarıklığı gördüm. Babam ben severken siki kalkmıştı. Ben oradan hemen uzaklaştım peşimden yatak orama geldi arkamdan sırtıma sarıldı ben sözde naz yapıyordum. Bende birden döndüm dudaklarıma yapıştı başladı öpmeye. Elimi de sikini üstüne bastırıyordu. Ben şortunu aşağı sıyırınca o koca kıllı siki birden ok gibi bana doğru fırladı. Kafamı sikin üstüne doğru iteledi. Yalamamı istedi bende eğildim sikini ağzıma aldım başladım yalamaya. Arada bir ağzımın içine sokup, sokup çıkartıyordum. ben sikini yaladık ca o zevkten deli olmuş bir halde yala gelinim, yala bebeğim deyip duruyordu. Gelinim bebeğim benim dediği an ağzımın içine doldurdu döllerini. Ama sikini ağzımdan çekmedi ben bir daha taş gibi yaptım sikini. Eğildi bu sefer sıra bana gelmişti amı ağzına aldı. Şu oğlumun siktiği amı bir görelim bakalım dedi. Kaç aydır ne hayaller kurdum ben bu am yüzünden dedi ve amı kokladıktan sonra yalamaya, emmeye başladı benim am suyu iyice akıp gitmişti. Yala babacığım oh diyordum, yala beni oğlun gibi karın yap beni diyordum. Adamın her yerine am suyu bırakmıştım. Dolamdım arkadan çıkan ama şöyle bir baktı sevdi. Sonra sikini başını yavaşça içeri kaydırdı. Ben bir oh çektim oda tüm koca sikini amın ta dibine kadar dayadı. Taşakları hariç hepsini içimi almıştım. Hızlı, hızlı ama vurdukça taşaklar öyle güzel ses çıkartıyordu ki. Babam gelinim dedi ve ben bir daha babamın dölleri ile bu sefer am içinde doldurttum.
Bu seksimiz babamla ilk ve son oldu. Ne o bunun hakkında tek kelime konuştu nede ben konuştum.

68 yorum:

  1. +905352514233REFIK
    Tanışmak istermisin
    Am düşkünüyum am.yalamak am.dilatmak am.dili amdudagin emip yaliyip bizik klitorst emip yaliyip gotdeligine dilim ucunla halkayaparak
    Götden Sikmek isterim
    05352514233 REFIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 0536 932 27 67 Antalya Manavgat civarıÖZELLİKLE BÜYÜK ĞÖĞÜSLÜ OLGUN VE İLERİ YAŞTAKİBüyük ve kalın alet seven bayan arkadaşlarla sırdaş olmak sartıyla görüşebilirim lütfen genç bayanlar aramasın sadece olgun bayanlar arasın bay bay 05369322767

      Sil
  2. Adım serkan çok güzel seks yapıyorum tanışma isteyen bayan varsa arasın 05466603665

    YanıtlaSil
  3. Nerden Serkan bey hangi il

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben oktay ara cnm beni ben am yalamayı göt yalamayı severim kadın ruhunu iyi bilirim ara cnm İstanbul Avrupa yakası cnm 05550286334

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 38 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Beni ara canım oz_dadas_arkafas@hotmail.com burda no yazın ariyim bayanlar koleniz olmaya hazırım yeminle

      Sil
  5. Sizi arayacağım sizde beni arayın

    YanıtlaSil
  6. 05432090396 snirsız sabahakadar sikipmek isteyen bayanlar aradın evli dul fantaxi yaşamak isteyen herkes aradın

    YanıtlaSil
  7. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18 LUTFEN CIDI OLANLAR ARASI

    YanıtlaSil
  8. Slm İstanbul pendik Gökhan ben 37 yaş 0544 224 78 24

    YanıtlaSil
  9. 0544 224 78 24 Gökhan 36 yaş İstanbul

    YanıtlaSil
  10. 38 yaşında sex de sınır tanımayan biriyim yaş farketmez izmir de okamet ediyorum arayan mutlulugu tadar emin olun
    Tel 0541 715 48 44
    Yedi yirmidört ara cekinme mutluluk ta senin hakkın unutma

    YanıtlaSil
  11. 05525949044 İbrahim 32 yaş

    YanıtlaSil
  12. 33 ys sesk düşkün olan evli olgun bayanlar arayn gizli s0h bet ederm güzel sesk yaparım güzel yalarım 05380774224 dualar bekliyorum

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. 33 yaş evli yalnız bayanlar olgun yaşlılar 05380774224

      Sil
  14. Ben murat 49 yaşında 0552 548 52 48

    YanıtlaSil
  15. 05352514233 sex düşkunuyum
    Am yaliyiciyim evli dul mutsuz tatmin mest orgazim olman icin seni mutlu etmek için seni sınırsız pozisyonlarda Ayakda kucakda bacak omuzda
    Yandan arkadan
    Am got dil atip sıkiciyim
    Watsap refik05352514233

    YanıtlaSil
  16. Evlilere sikici olurum
    Genç olgunyas yaşlı mature kadınlardan mejas beklerim gizlilik prensipimdir sexe çok düşkünüm sir sırdaş sadık biriyim +905352514233
    REFIK

    YanıtlaSil
  17. Seks bi tutkudur zevk alamadığım seks neye yarar tutuyla sevilmeyen zev alamaz 0535 673 96 35

    YanıtlaSil
  18. Slm İstanbul gokhan 37 yaş 0544 224 78 24

    YanıtlaSil
  19. Slm sakarya izmit istanbul anadolu yakasi bayanlar arayabilir 05427945452

    YanıtlaSil
  20. Ist anadolu Yakası olgun bayanlar. .arayın. 05314928108

    YanıtlaSil
  21. Mrb ben Ankara’dan Kenan evli dul bayanlar yaza bilir mutsuz evliler 0534 722 35 92

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Tekirdağ ve cevresi gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  23. Her keze merhaba istanbul beylikduzunden serdar ben 0546 514 06 13 olgun bayan hastasiyim sevismeyi cok severim masajda yaparim isteyen bayanlara

    YanıtlaSil
  24. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELIKLERINI MUTLUGUNU ARAYAN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN TERCUBALI SIRDAS GUVENILIR JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN ÉSINDEN GIZLI KACAMAK YAPMAYI ISTEYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 283 86 18 LUTFEN CIDI VE GERCEK SEKSE IHTIYACI OLAN ARASI HERKESE TSK 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  25. Meraba anıl ben 05310807907 pasifim

    YanıtlaSil
  26. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum sadece bayanlar yanlız yasiyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  27. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  28. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim minyon tipli yaşımı gostermeyen insancıl vede olgun biriyimdir Uzun süreli sadık samimi bir dost bir arkadaş vede bir sırdaş iliski kurabilecegim benim gibi düşününen Kayserili bir bayanla bu adımı atmak vede başlamak istiyorum amaç her ne olursa olsun yalansız vede samimiyetin önemli bir yeri olmasını isterim arayisim daldan dala konan bir arkadadlik değildir sadece bir kişiyle konuşup ne yaşayacaksak onunla yaşamak ne paylaşacaksan onunla paylaşmak istiyorum gizlilik güven samimiyet güvenle bana ulaşabilirsiniz 05523367078

    YanıtlaSil
  29. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  30. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Merhaba bayanlar maddi sıkıntım yok Bayan arkadaş arıyorum gizlilik ilkelerine uyacak bir bayanla tanışmak istiyorum 0552 407 79 77

    YanıtlaSil
  33. 0552 407 79 77 gizlilik ilkelerine uyacak Bayan arkadaş arıyorum

    YanıtlaSil
  34. Selam ben tuzladan tahsin 05324748909 bayan arkadaş sırdaş ariyorum.

    YanıtlaSil
  35. Adim murat istanbuldan yaş 37 boy 180 kilo 80 göz yeşil kaslı bir vücudum var tek amacım tanımadım biriyle akıl almaz boşalma şovu yapmak her türlü fanteziyle defalarca boşalcaksiniz sadece olgun mutsuz bayanlara özelim ön pıravo için gizli numaraya açığım kısa bir süre 0533 309 58 75

    YanıtlaSil
  36. Bayanlar yaş önemli degil her hürlü fantazi icin ciftler bir tlfn kadar yakinim 05426254299

    YanıtlaSil
  37. Merhaba bayanlar maddi sıkıntım yok Bayan arkadaş arıyorum gizlilik içerisinde görüşmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz
    05524077977

    YanıtlaSil
  38. Merhaba bebeğim hikayenizi okudum seninle tanışmak sevişmek sexs yapmak o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. Arayın yazın tanışalım. Görüşelim bebeğim

    YanıtlaSil
  39. Antep ve çevresi bayanlar arayın görüşelim 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  40. Ben vural arayın ankaradan 05380555628

    YanıtlaSil
  41. Heyecan arayan olgun hanımefendiler, heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isterseniz iletişime geçelim lütfen:0505 829 89 28

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. Sakarya ve civarı bayanlar arayın zevk'in tarifi YOK zevk'in doruklarina çıkalım gizliliğe önem veren bir insanım 05308744384

    YanıtlaSil
  45. Ben zonguldakdan hakan 34 yaşındayım karısını siktirmek isteyen beylerearayın görüşelim gizlilik şart 0539 932 55 75

    YanıtlaSil
  46. IST KADIR seks düşkünü bayanlar çiftler arasın am yalanir
    0538 844 69 78

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Merhaba ben izmirden coskun seninle sevişmekten tanismak istiyorum çok güzel saatlerimiz olur tanismak istermisiniz arsyin 05315952133

    YanıtlaSil
  49. Her türlü fantazi var İstanbul cevresi bayanlar arayın itina ile sikerim aminizi 05379512381

    YanıtlaSil
  50. Aydindan olan bayanlar yaş fark etmez sınırsiz fantazi sevenler gizlilik ön planda not bırakın sizi arayim bekliyem( alpaykul3@gmail.com)

    YanıtlaSil
  51. Merhaba bayanlar maddi sıkıntım yok gizlilik içerisinde görüşmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz
    05524077977

    YanıtlaSil
  52. 0543 282 86 18 SLM BN IST KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI FANTAZI DÖLÜ BI SEKS YAŞAMAYI ISTEYEN ÇOCUK ARZLYN COCUK SAHIBI OLMAYI ISTEYEN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAŞ JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA GUVENILIR SIRDAŞ 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  53. ben istambul avrupa yakasindan mesut hikayedeki gibi azgin doyumsuz bayalar 3uncua rayan evli ciftler kilolu hanmlr ve kilolu ciftler le.tanismak istyorm ilgileneler varsa whsap 0555.554.83.62.

    YanıtlaSil
  54. Karısını siktirmek istiyen beyler arasın istanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  55. Merhabalar ben Tolga üsküdardan tanışmak isterim arayan bayanlarla 0536 691 12 50

    YanıtlaSil
  56. Merhaba ankaradan ciddî ne istediğini bilen bekar dul olgun türbanlı bayanlar
    Fantazi arıyan evli çiftler daha önce deniyim oldu arayın tanışalım Buluşalım gizlilik ve güven önemli arayın
    05465812353

    YanıtlaSil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil