22 Mayıs 2018 Salı

KOCAM AN ODADA

Eşimin tayini çıktığından dolayı farklı bir ile taşındık. Burada hiç kimseyi tanımıyor ve çok sıkılıyordum. Herhangi bir arkadaşımın olmaması gibi kocamın da sürekli olarak çok ağır şartlar altında çalışmasının benimle ilgilenmiyor oluşundan dolayı çok büyük sıkıntılar çekiyordum. Hayatımda ki sorunların en büyük sıkıntıları kesinlikle kocamın benimle ilgilenmiyor ve benimle seks yapmıyor oluşundan kaynaklı olduğunu biliyordum. Bir erkek nasıl olurda seks istemez anlamıyordum. Akşamları eve geldiğinde öyle bir uyuyordu ki evde davul çalınsa asla uyanmazdı. O işten eve geldiğinde biraz sohbet etmek istesem çok uykum var der ve gidip uyurdu. Çok sıkılıyordum ne yapacağımı bilmiyordum. Haftada bir defa sikilmekten hoşlanmıyor sürekli olarak günde en az bir defa sikmesini istiyordum. Bir keresinde yan komşumun kocası eşinin evde olmadığını ve yanına da anahtarını almadığını kendisinin de su an çıkması gerektiğini eşi geldiğinde anahtarı ona verip vermeyeceğimi sordu. Ben adamı görünce direk orada çök etkilendim. Ve adama artık nasıl baktıysam etkilendiğimi anlamış olacak ki gülümsedi ve benim afallamamı görünce biraz kabardı ve konuşmaya başladı. Ayak üstü ne kadar konuşulursa işte bizler de o kadar konuştuk. Gittiğinde karısının ne kadar şanslı olduğunu ve bu kas yığını olan adamın karısını nasıl siktiğini düşündüm. Karısı gelip anahtarı istediğinde karısını görünce bu kadının o adamın yanında bir kolu kadar olduğunu ve sekse cevap veremeyeceğini düşündüm. Bir şekilde bu adamla tanışarak beni sikmesi gerektiğini düşündüm. Ve bir plan yaparak hemen gerçek hayatta uyguladım. Takip ettim ve karısı evde olmadığı bir zamanda kapısını çalarak televizyonu çekmem gerektiği ama bir türlü kaldıramadığımı söyleyip eve çağırdım. Eve geldiğinde hemen gidecekken biraz oturmasını istedim. Yanına oturdum ve tüm seksiliğimle onun aklını başından aldım. Zaten çok kısa bir süre içerisinde beni çılgınlar gibi sikerken ve benim zevk çığlıkları atarken anımsadım. Adam öyle bir sikiyordu ki ve erken de boşalmadığından ben o gün beş altı defa boşaldım. Benim kocamın siki çok küçük olduğundan beni yeteri kadar sikemiyordu ama bu adam cidden de çok güzel sikiyordu. Artık onun karısı evde olmadığı zamanlarda sürekli olarak buluşuyor ve değişik pozisyonlarda değişik fanteziler içerisinde sikiyordu beni. Benim onun sikinin üzerinde zıplamamı ve çılgınlar gibi sevişirken çığlık atmama bayılıyordu. Bir gün onun karısı memleketine gittiğinden dolayı benim de kocam yine eve gelip uyuduğundan ikimizde aşırı azmıştık. Telefondan konuşuyorduk. Kapıdayım hadi aç kapıyı dedi. Ben nasıl olur yakalanırız filan dedim. Çığlık atmazsın dedi. Kocam yan odada uyurken biz salonda sikişmeye başladık. Bu defa beni gerçekten çok farklı sikiyordu. Öyle bir hızla pompalıyordu ki çığlık atmamak için resmen elimle ağzımı kapadım. Beni sikti sikmesine ve ben öyle bir boşaldım ki daha önce o kadar fazla zevk aldım mı diye düşünüyorum ve hiç sanmıyorum. Sanırım kocamın yan oda da uyuyor olmasından ve biraz da korkudan dolayı inanılmaz mutlu oldum. Hemen beni siktikten sonra üzerini giyip sessize evine gitti. Ben o geceyi asla unutamadım önce soyduktan sonra kucağına alıp amıma soktu sikini. Kucağında hoplattıktan sonra masaya yatırıp orda vurmaya başladı. O da sanırım korktuğu için o kadar hızlı bir şekilde pompaladı ve işini bitirince de gitti. Kocamdan hiçbir şekilde ilgi görmediğimden dolayı ve sürekli olarak canımın sıkılmasından dolayı ne zaman istediğimde müsaitsek eğer ya komşumun evinde ya da benim evime gelerek beni sikiyor. Artık kocamdan beni sikmesini ummadan kolayca kendimi siktiriyorum ve çok mutluyum.

8 yorum:

  1. Am düşkünüyum
    +905352514233REFIK
    Genç olgunyas yaşlı bekar evli dul fark etmez sınırsız pozisyonlarda tecrübeli deneyimli dilim dudagim uzman AM yalamak amdilatmak bizik klitorst emip yaliyip got deliğini dil atip dilim ucunla halkayaparak götden silmekden hoslaniyorum sır olarak sırdaş sadık gizlilik prensinimdir
    +905352514233REFIK

    YanıtlaSil
  2. Ayhan bursalı bayanlar cari bk 05396196801

    YanıtlaSil
  3. Gizlilige önem veren brito.
    Evli kadınlarla Tercubeli
    Deneyimloyim
    Sır sırdaş sadık biriyim
    Sifir beş yüz otuz beş iki yüz elli bir kırk iki
    Otuz üç
    05352514233
    Genç olgun yas mature yaş evli dul fark etmez am duskunuyum
    Evli.mutsuz tatmin mest orgazim olman icin seni sınırsız pozisyonlarda
    Am yalıyip bizik klitoristt emip gotdeligi dilatarak
    Dilucumla halka yapıp içine sokup dil sokup çıkarıp got yanaklarını açıp içine köküne kadar sokmak isterim
    refikecevitt@gmail.com
    Watsap refik05352514233

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Tekirdağ ve cevresi gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELIKLERINI MUTLUGUNU ARAYAN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN TERCUBALI SIRDAS GUVENILIR JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN ÉSINDEN GIZLI KACAMAK YAPMAYI ISTEYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 283 86 18 LUTFEN CIDI VE GERCEK SEKSE IHTIYACI OLAN ARASI HERKESE TSK 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  6. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  7. Slm ben Zonguldak dan hakan kendini siktirmek isteyen bayanlar karısını siktirmek isteyen beyler gizlilik şart arayın görüşelim 0539 932 55 75

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben istanbuldan metehan yaş 37 boy 173 kilo 72 diksiyonu düzgün sempatik kadın ruhundan anlayan sex konusunda oldukça deneyimli ve kendini geliştirmiş tanıdıgınıza mutlaka memnun olacagınız biriyimlütfen 20 yaş üzeri ve ne istedigini bilen BAYANLAR arasın 5*3*9*5*6*7*3*6*4*0.
    not . sanal kesinlikle yapmıyorum tanıştıktan sonra reel gizli sırdaşınız olarak tabi

    YanıtlaSil