22 Mayıs 2018 Salı

Kumar Borcum Yüzünden Karımın Götünden Siktiler

Dostlarım selamlar, ismim Ahmet ve İzmit’te yaşıyorum. İstanbul’da dericilik işi ile uğraşıyordum. Sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmaya çalışacağım. Bir erkeğin onurunun, ayaklar altına alınmasının hikâyesini okuyacaksınız. Okuyacağınız her şey, gerçektir ve hiç bir kurgu yoktur.
Ben ufak yaşlardan beri ticaret sektörünün içindeyim. Ticaretten her zaman para kazanmışımdır. Çünkü ticarette doğru ata oynar iseniz, siz kazanırsınız. Ancak bazen sizin elinizde olmayan nedenlerden dolayı, kazanamadığınız zamanlar olur. Sizlere anlatacağım hadise, 2001 krizinden sonra yaşanmış bir olay ile ilgilidir. İstanbul’da dericilik işi yapmaktaydım. Deri atölyelerinden uygun fiyata ürünleri alıp, Lalelide bulunan dükkânımda Rus bavul ticareti yapan kadınlara satış yapıyordum. Gerçekten, bohem hayatı sürdürmekteydim. Karım için bir araba ve kendim için bir araba bile satın almıştım. Malumunuz para gelince ve kendinize güvenince, bir şeyler oluyordu. Hayat benim için çok güzel gidiyordu.
Tabi ki zenginleşince insan bazı kötü alışkanlıklara sahip oluyorsunuz. Benimde en büyük kötü alışkanlığım. Kumara olan sevgimdi. O dönemler çok fazla kazanıyor ve kazancımın bir bölümünü kumara yatırıyordum. Şimdilerde kumarda harcadığım parayı saklamış olsaydım eğer, orta ölçekli bir sanayici bile olabilirdim. Ancak yapacak bir şey yok. Götünüze kazık girdimi acısını anlamadan akıllanmıyorsunuz.
2001 yılında işler çok güzeldi. Hatta olmasından daha güzel bir dönem yaşanıyordu. Ancak büyük felaketin gelmesine ramak kalmıştı. Siyasal olaydan sonra, meşhur kriz patlak vermişti. Benim yeni planlarım ve hayallerim için tüm paramı Rusça konuşan devletlere göre hazırlamıştım. Ancak bir gecede her şeyini kaybedenlerden biride ben olmuştum. Dolar bir anda fırlamış ve bir birime aldığımız malı ertesi gün 100 birime alır duruma gelmiştik. Resmen benim için bir yıkım olmuştu. Özellikle Rusya’dan bavul ticareti için gelen kadınlara piyasada mal ve para yokluğundan bir şey satamıyor ve sürekli eksileri oynuyordum. Ancak hayat tarzımız devam ediyordu. Kendimi toparlamak için, tefeciden borç para almıştım. Bu beni biraz idare eder bir durumdaydı. Ancak gel, gelelim kumar borcumu unutmuştum. Ben kendimi düzlüğe çıkarmak için savaş veri iken bir gün telefon geldi. Eğer kumar borcumu ödemez isem sevdiklerime zarar gelecekti.
Günü gelen kumar borcumu ödeyemedim. Kendimi öldürmek istiyordum. Ancak karımı ve çocuklarımı yalnız bırakamazdım. Ancak yaşacaklarımdan sonra keşke bunu yapsaydım diye düşündüm. Bir akşam evimde ertesi günü nasıl çıkaracağım düşüncesi ile duru iken. Evimin kapısı kırıldı ve kumar borcum olan karanlık insanlar geldi. Beni ailemin yanında, tehdit etmeye başladılar. Ben çocuklarım ve karımın yanında yapmayın diye yalvarıyordum. Karanlık adamların başı, çocukları alın diğer odaya dedi. Eşim harekete geçecekti ki sen kalıyorsun dedi. Karıma alıcı bir gözle baktı. Karım Ahmet bunlar kim diye bağırıyordu. Karıma bir tokat attılar. Yapmayın, bu sorun benimle karımı ellemeyin dedim. Karanlık adamların başı biz sana kumar borcunu öde demedik mi? Karım ne kumarı Ahmet diyordu. Sana karını alırız demedik mi? Diyerek bağırıyorlardı. Sana ve âleme ders olsun diyerek iki adam karımı, kollarından tutup karşıma getirdiler. Bıçak ile üzerindeki elbiseyi yırttılar. Karım yapmayın diyordu. Sonra karanlık adamların başı fermuarını açıp yarağını dışarı çıkardı. Karımı domalttılar sonra bacaklarını ayırdılar. Karım mücadele ediyor ancak elinden bir şey gelmiyordu. Bende başımda silah dayalı karanlık adamların başının karımı götünden sikmesini izliyordum. Karanlık adamların başı karımı ince belinden kavrayıp sikmeye başladı. Karım çığlık haykırışlar içindeydi. Adam gözümün içine bakarak karımı götünden sikmeye devam etti. Sonra adam şiddet ile boşaldı. Sonra diğer adamlar sırayla karımı amından ve götünden sikmeye başladılar. Allahım beni öldür diye bağırıyordum. Karanlık adamların başı sikinin ucunu karımın yanağında temizlerken, senin allahın benim lan dedi.
Çok ağır bir travma yaşadım. Karıma onlarca eşkıya tecavüz etmişti. Karım artık bağırmaktan yorulmuş ve kendini bir kenara atmış ve bayılmıştı. Borcunu ödemezsen senide götünden sikeceğiz dediler. Sakın polisi arama dediler. Ertesi gün tüm malımı sattım ve borçlarını ödedim. Ayrıca başka bir şehre taşındım. Karım artık konuşmuyor, ben ise onurumu ve malımı kaybetmiş durumdayım.

6 yorum:

  1. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  2. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  3. Merhaba hanımlar beyler ÇİFTLER eşini paylaşmak siktirmek istiyen ler arayın tanışalım. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. Arayın yazın tanışalım. Görüşelim. Hanımlar beyler ÇİFTLER

    YanıtlaSil
  4. Karısını siktirmek istiyen beyler arasın istanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben istanbuldan metehan yaş 37 boy 173 kilo 72 diksiyonu düzgün sempatik kadın ruhundan anlayan sex konusunda oldukça deneyimli ve kendini geliştirmiş tanıdıgınıza mutlaka memnun olacagınız biriyimlütfen 20 yaş üzeri ve ne istedigini bilen BAYANLAR arasın 5*3*9*5*6*7*3*6*4*0.
    not . sanal kesinlikle yapmıyorum tanıştıktan sonra reel gizli sırdaşınız olarak tabi

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ankaradan ne istediğini bilen ateşli ve doyumsuz her yaştan bakar dul olgun türbanlı bayanlar fantazi arıyan evli çifteler deneyim var gizlilik ve güven arayın tanışalım
    05465812353

    YanıtlaSil